Deklaracja dostępności

Szkoła Podstawowa im. św. Franciszka z Asyżu w Rozborzu zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.

Deklaracja dostępności dotyczy strony https://bip.sprozborz.pl.

Data publikacji strony internetowej:
Data ostatniej istotnej aktualizacji strony:

Stan dostępności cyfrowej

Strona internetowa jest w pełni zgodna z załącznikiem do ustawy o dostępności cyfrowej z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.

Przygotowanie deklaracji dostępności

Data sporządzenia deklaracji:
Data ostatniego przeglądu deklaracji:
Deklarację sporządziliśmy na podstawie samooceny.

Udogodnienia, ograniczenia i inne informacje

Elementy w których zapewniono wyższy od wymaganego poziom dostępności cyfrowej

Szkoła Podstawowa im. św. Franciszka z Asyżu zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej z godnie z przepisami ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.

Skróty klawiszowe

Na stronie internetowej można korzystać ze standardowych skrótów klawiszowych.

Informacje zwrotne i dane kontaktowe

Wszystkie problemy z dostępnością cyfrową tej strony internetowej możesz zgłosić do:
Marta Całka

Każdy ma prawo:

  • zgłosić uwagi dotyczące informacji cyfrowej strony lub jej elementu,
  • zgłosić żądanie zapewnienia dostępności cyfrowej strony lub elementu,
  • wnioskować o udostępnienie niedostępnej informacji w innej alternatywnej formie.

Obsługa wniosków i skarg związanych z dostępnością

Żądanie musi zawierać:

  • dane kontaktowe osoby zgłaszającej,
  • wskazanie strony lub elementu strony, który dotyczy żądania,
  • wskazanie dogodnej formy udostępnienia informacji, jeżeli żądanie dotyczy udostępnienia w formie alternatywnej informacji niedostępnej.

Po wyczerpaniu wskazanej wyżej procedury można także złożyć wniosek do Rzecznika Praw Obywatelskich.

Po wyczerpaniu wskazanej wyżej procedury można także złożyć wniosek do Rzecznika Praw Obywatelskich.

Pozostałe informacje

Dostępność architektoniczna

Dostosowanie wejść do budynków

Do budynku szkoły prowadzi główne wejście znajdujące się od podwórka szkolnego, prowadzą do niego schody. Wejście jest ogólnodostępne w godzinach pracy szkoły. Od strony sali gimnastycznej jest drugie wejście dostępne dla uczniów i pracowników szkoły w określonych godzinach.

Dostosowanie korytarzy

W budynku na każdym poziomie (piętro i parter) znajduje się korytarz. Budynek nie posiada windy.

Dostosowanie schodów

Między poziomami znajdują się schody. Nie ma dostosowań dla osób niepełnosprawnych.

Dostosowanie wind

Budynek nie posiada windy.

Dostępność pochylni

Przy wejściu do budynku od sali gimnastycznej znajduje się wjazd dla osób niepełnosprawnych.

Dostępność platform

brak

Dostosowanie parkingów

Na terenie szkoły znajduje się parking dla samochodów osobowych.

Prawo wstępu z psem asystującym

Do budynku można wejść z psem asystującym i psem przewodnikiem.

Dostępność komunikacyjno-informacyjna

Dostępność informacji głosowych

brak

Dostępność pętli indukcyjnych

brak

Dostępność tłumacza języka migowego

W szkole nie ma możliwości skorzystania z tłumacza migowego. W budynku nie ma oznaczeń w alfabecie Braille'a ani oznaczeń kontrastowych lub w druku powiększonym dla osób niewidomych i słabowidzących.

Rejestr zmian

Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 17 marca 2023 12:53
Dokument wprowadzony do BIP przez: Paweł Krzyżanowski
Ilość wyświetleń: 238
24 kwietnia 2024 08:30 (Marta Całka) - Aktualizacja deklaracji dostępności.
13 lutego 2024 14:13 (Marta Całka) - Aktualizacja deklaracji dostępności.
13 lutego 2024 14:13 (Marta Całka) - Aktualizacja deklaracji dostepności.